Opći uvjeti korištenja

Opći uvjeti

Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje LA LUCE Internet prodavaonice na području Europske unije.

Korištenje

Usluge LA LUCE Internet prodavaonice dostupne su na internetskim stranicama https://www.laluce.hr, dalje u tekstu LA LUCE Internet prodavaonica. Stranice, kao i navedene usluge, korisnici mogu koristiti za privatnu i poslovnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima. Korištenjem LA LUCE Internet prodavaonice korisnik je suglasan i obvezuje se poštivati niže navedene uvjete i pravila. Iako LA LUCE nastoji pružiti najbolju moguću ponudu usluga, LA LUCE ne može jamčiti da će usluge na LA LUCE Internet prodavaonici odgovarati potrebama svakog korisnika.

Izjava o korisniku

Korisnik je svaka pravna i fizička osoba koja se registrira, izvrši narudžbu i plaćanje u LA LUCE Internet prodavaonici.

Izjava o prodavatelju

Avokado d.o.o.
Registriran: Trgovački sud u Splitu
MB : 01112686
OIB : 46208387973
Temeljni kapital: 325.500,00 kuna
Žiro račun: HR1024020061100602879

 

Član uprave: Miro Perić
Sjedište: Vinogradska 53, 21000 Split
Tel: +385 21 376 325

Cijene

Sve izražene cijene su u hrvatskim kunama (kn) i sa uračunatim PDV-om.

Proizvodi

Sve robe i usluge dostupne na LA LUCE Internet prodavaonici.

Slike i opisi

LA LUCE pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.

Zaštita podataka

Tajnost podataka prilikom prijave zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Time je omogućen siguran prijenos podataka i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i LA LUCE stranica.

Prigovori

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. i110/15) tvrtka Avokado d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga LA LUCE korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Avokado d.o.o.
Vinogradska 53,
21000 Split
Hrvatska
ili na e-mail adresu : info@laluce.hr

LA LUCE se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.

Ostale odredbe

Izvansudsko rješavanje sporova

Ovim putem Vas obavještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog  rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prigovora za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskog gospodarskoj Komori, te korištenjem online Platforme za online rješavanje potrošačkih sporova.

Marketinške aktivnosti

LA LUCE zadržava pravo ponude različitih promotivnih aktivnosti različitim kupcima LA LUCE Internet prodavaonice.

Intelektualno vlasništvo

Sadržaj LA LUCE Internet prodavaonice je zaštićen. LA LUCE ostvaruje jedinstveno pravo na korištenje predmetnog sadržaja. Za svako komercijalno korištenje sadržaja na stranicama LA LUCE Internet prodavaonice morate prethodno kontaktirati LA LUCE te za to dobiti pisano odobrenje.

Povezane Internet stranice

Web stranice LA LUCE Internet prodavaonice uključuju linkove na druge Internet stranice. Materijali na tim stranicama su izvan kontrole LA LUCE. Korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik.

Dio web stranica LA LUCE Internet prodavaonice predviđen je za oglašavanje. Oglašivači odgovaraju za objavljene materijale, odnosno da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. LA LUCE ne odgovora za bilo kakve pogreške i nepravilnosti spomenutih marketinških materijala.

Dostupnost laluce.hr Internet prodavaonice

Pristup na internetske stranice LALUCE.HR Internet prodavaonice (https://www.laluce.hr) ponekad može biti otežan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Avokado d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Avokado d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Izjava o korištenju WSPay-a

Avokado d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Uvjeti kupnje i isporuke

Uvjeti kupnje i prodaje proizvoda putem LA LUCE Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće korake: registracija, narudžba, plaćanje i dostava.

Registracija

Kako bi se korisnik registrirao na LA LUCE Internet prodavaonicu mora biti punoljetan, odnosno ukoliko je maloljetan registraciju mora izvršiti uz privolu i suglasnost zakonskog skrbnika. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun, ili o promjeni obavijesti LA LUCE na e-mail adresu: info@laluce.hr

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac obavi cijeli proces naplate (Checkout proces).

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

  • Kartičnim plaćanjem
  • Izravnim bankovnim prijenosom

LA LUCE obavezuje se isporučiti sve dostupne proizvode. Ukoliko neki (ili sve) proizvode LA LUCE nije u mogućnosti isporučiti kontaktirat će telefonski i/ili putem e-maila korisnika kako bi dogovorili isporuku zamjenskog(skih) proizvoda ili otkazivanje narudžbe. Narudžbe kreirane na LA LUCE Internet prodavaonici nisu obvezujuće.

Nakon što je uplata vidljiva LA LUCE kreće sa dostavom robe.

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopu. Obavijesti o slanju proizvoda na dostavu dobiti ćete e-mailom.  LA LUCE dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima.
Cijena dostave obračunava se na računu, iznosi 30,00 kn za narudžbe do 500,00 kn, dok je za narudžbe iznad 500,00 kn dostava besplatna. Ukoliko ste odabrali platiti robu prilikom preuzimanja (pouzećem), plaća se još dodatno trošak iznosa 3,00 kn.
Dostavu vršimo putem dostavljačke službe GLS, a roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja uplate (Internet bankarstvo, u pošti ili osobno u banci), ako uplatu zaprimimo do 12 sati. Ukoliko ste odabrali platiti robu prilikom preuzimanja (pouzećem), roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja narudžbe, pod uvjetom da je narudžba napravljena do 12 sati.*

*Zbog situacije sa COVID-19 te ograničenim radom dostavnih službi rok dostave je nešto dulji te molimo sve naše kupce za strpljenje i razumijevanje. Pokušati ćemo dostaviti robu čim prije možemo.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu. Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera – koje je isti vratio LA LUCE Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) LA LUCE ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. LA LUCE zadržava pravo ne isporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Posebno o odgovornosti za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji je on imao u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

Rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda prelazi na kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je naveo, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Prodavatelj neće odgovarati za materijalne nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, osim ako je prodavatelj tvrdio i izjavio da proizvod nema nedostatke ili da ima određena svojstva.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (NN br. 35/05., 41/08.,125/11.). kada proizvod nema potrebna svojstva za redovitu uporabu ili nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane ili je proizvod nepravilno montiran a montaža je uključena u ispunjenje ugovora o kupoprodaji i drugi nedostaci u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.

U slučaju materijalnog nedostatka na robi prodavatelj će prigovor  riješiti sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.

Sukladno Zakonu o obveznim odnosima kada je to nužno, nedostatak na proizvodu dokazuje se  vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.

Jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu info@laluce.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i predloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

PRIMJER OBRASCA ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ime, prezime i adresa potrošača ____________________

Prima:Avokado d.o.o. Vinogradska 35, Split, 021/376 325, info@laluce.hr

Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________    , naručene/primljene dana ______________________

potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)

Datum:

Potvrdu primitka izjave ili obrasca za jednostrani raskid ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektronskom poštom.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili,

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

-predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave

-predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

Materijalni nedostaci proizvoda i reklamacija

Ukoliko kupac uoči materijalne nedostatke isporučenog proizvoda predviđene člankom 401. Zakona o obveznim odnosima a za koje je Prodavatelj odgovoran prema članku 400. Zakona o obveznim odnosima kupac može po svom izboru prema članku 410. istog zakona :

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) izjaviti da raskida ugovor ( prema članku 412. Zakona o obveznim odnosima -ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor).

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Isto vrijedi i u slučaju ispunjenja s nedostatkom obveze kod koje je ispunjenje u određenom roku bitan sastojak ugovora.

Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.

Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.

Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.

Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka.

Nakon što kupac u pisanom obliku pošalje obavijest prodavatelju na adresu elektronske pošte info@laluce.hr i ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan Avokado d.o.o. će ukloniti nedostatak sukladno dogovoru s kupcem.

Povrat prodavatelju proizvoda s uočenim nedostatkom kupac realizira na trošak prodavatelja.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena.